Interesse in AWI Connect?
Neem direct contact op met ons Serviceteam +31 318 248 642.

Rosmalen 27 november 2019 – Gisteren tijdens de am:dag in Rotterdam ondertekende Panas en AWI een samenwerkingsovereenkomst. Panas is leverancier van zakelijke telefonie voor financiële dienstverleners en AWI levert een totaaloplossing op ANVA voor de verzekeringsbranche. Door deze samenwerking zal de reeds bestaande integratie met het VoIP- telefoniesysteem van Panas en de software van AWI de volle aandacht krijgen. Beide partijen werken eraan om de maximale integratie te bewerkstelligen om zo de gebruikers uit de AWI Community maximaal te bedienen.

Klantgegevens direct in beeld en registratie telefonische contactmomenten

Bij inkomende- en uitgaande gesprekken worden de klantgegevens direct getoond. Hierdoor is het persoonlijk begroeten van klanten mogelijk. Nummer één van de irritaties van klanten wordt hierdoor weggenomen: het steeds maar vragen naar klantnaam, polisnummer en andere persoonlijke gegevens. Doordat bij het aannemen van het gesprek deze gegevens direct zichtbaar zijn is dat niet meer nodig. Daarnaast kan de inhoud van het gesprek ook direct vastgelegd worden wat bevorderlijk is voor de volledigheid van de registratie van klantmomenten. Er wordt veel tijdwinst geboekt doordat telefoonnummers vanuit het juiste klantendossier direct gebeld kunnen worden. Daarnaast kunnen er memo’s gemaakt worden die naar het volledige dossier in AWI worden weggeschreven.

Standaard functionaliteit

De integratie met Panas zal als een standaard functionaliteit binnen het platform AWI Connect 2.0 aangeboden worden en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Om gebruik te maken van de integratie hoeft een klant enkel een telefonie-oplossing van Panas af te nemen. De cloud telefonie- oplossing zal helemaal ingericht worden naar de wensen en behoefte van de klant. Alles om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren.

Over AWI Connect 2.0

AWI Connect 2.0 staat voor gebruiksgemak en efficiëntie. AWI Connect 2.0 is ‘proven technology’, geschikt voor complete distributieketens. Betrouwbaar, servicegericht, dynamisch en professioneel, daar staat AWI voor. AWI drijft efficiency, welke d.m.v. een periodieke scan bij klanten wordt gemeten, gevolgd door eventuele verbetervoorstellen. AWI is meer dan software alleen, klanten van AWI zijn lid van de AWI community. Software ontwikkelen doen we samen, AWI Connect 2.0 is een volledig klant gestuurde oplossing.

Bel voor een afspraak met Manon of Paul.
 

Contactpersonen:

Manon Borsboom, +31 652006614, manon.borsboom@awisoftware.nl Paul Hijmans, +31640988562, paul.hijmans@awisoftware.nl

 

Over Panas

De basis van het solide bedrijf is gelegd in 1992 en ze zijn de laatste jaren sterk groeiend. Alle producten en diensten zijn erop gericht om klanten efficiënter, betrouwbaar en vooral klantvriendelijk te laten communiceren. Zij helpen de bedrijfsprocessen optimaliseren en de operationele kosten zo laag mogelijk te houden. Slimme automatisering is hiervoor van doorslaggevend belang.

Panas levert communicatie-oplossingen aan financiële dienstverleners. Ons specialisme bestaat uit het leveren van een telefonie integratie met assurantiesoftwarepakketten. Door de telefonie integratie met de software ziet u direct wie er belt en kan de klant persoonlijk begroet worden doordat relevante klantgegevens direct zichtbaar zijn. Zo kan er nog voor het opnemen van de telefoon gebruik worden gemaakt van deze informatie om in te spelen op het gesprek. Klanten kunnen altijd persoonlijk begroet worden. Zij zullen dit als zeer prettig ervaren.

Alle oplossingen die wij bieden zijn van grote meerwaarde voor de financiële dienstverleners. Denk hierbij aan het inregelen van wachtrijen, inregelen van noodnummers, de bezettingsgraad inzichtelijk maken, gesprekken opnemen en het koppelen aan klantdossiers. Wij weten daarom goed waar u als gebruiker tegen aan loopt. Klantvriendelijkheid, snelheid en inzicht in het gedrag en de wensen van uw klanten zijn bij Panas bekend. Alles om de bereikbaarheid zo goed mogelijk in te regelen.

Panas is niet voor niets een specialist voor de financiële dienstverleners. Panas integreert, verbindt en bereikt!

Contactpersoon: Fehed Asee, 088-0551604, f.asee@panas.nl

Interessant voor anderen? Deel het artikel: