De rol van de intermediair als regisseur is voor AWI zeer belangrijk. Maar om snel, efficiënt en van deze tijd te zijn, wordt van u verwacht een ‘mijnomgeving’ te hebben. Ons doel is om de binding tussen klant & intermediair te versterken door 'geautomatiseerde aandacht' te realiseren en efficiency te realiseren.

Vanuit het intermediair is voor iedere consument een eigen ‘mijnomgeving’ mogelijk. In deze ‘mijnomgeving’ kan hij alles rondom zijn verzekeringen (bij u gesloten) terug vinden. Door chatten/mailen is er gemakkelijk onderhoud met u als intermediair mogelijk. Dit portaal levert u veel efficiency. Ook biedt AWI ondersteuning in Zorgplicht.

Offreren van nieuwe verzekeringen is uw taak, vandaar dat er binnen het gebruikersoverleg gekozen is om deze functie nog niet (volledig) te ontwikkelen.

Medewerkers worden vele malen minder telefonisch gestoord omdat de relatie al snel de ‘mijnomgeving’ gaat kiezen voor het melden van wijzigingen, of het stellen van vragen.

 

Interessant voor anderen? Deel het artikel:

Wil je meer weten over de gemakken van AWI Connect?

Maak een afspraak