Over ons

Wij ontwikkelen software voor de verzekeringsbranche en hierbinnen specifiek voor volmachten en Service Providers met een ANVA – administratiepakket. Wij zijn een servicegerichte, dynamische en professionele onderneming met bewezen software. Kwaliteit – Aandacht – Groei staan bij ons voorop.

AWI Bedrijf

AWI Connect

Over AWI Software

Het AWI Connect platform bestaat al enige tijd. Met een groep van betrokken professionals wordt gewerkt dit platform door te ontwikkelen en toekomstbestendig te laten zijn. Als klant gestuurde organisatie streven we samen met onze klanten naar een eigentijdse oplossing die veel meerwaarde en efficiëntie levert.

Onze software kent een gelaagde distributiestructuur van Serviceproviders/Huisvolmachten met haar agenten en eindklanten. Wij zijn een klant gestuurde organisatie en zijn gedreven om de efficiëntie stelselmatig te verbeteren.

AWI Kantoor

Software

Kwaliteit, aandacht en groei

Kernwaarden binnen AWI zijn betrouwbaar, oplossingsgericht, klantgericht verantwoordelijkheid, samenwerken en duurzaamheid.

Kwaliteit. Aandacht. Groei. Daar staan wij voor.

Onze drijfveer is e­fficiëntie te brengen in dagelijkse werkzaamheden. Door de huidige ontwikkelingen in de markt, waar consolidatie een belangrijk onderwerp is, is standaardisatie belangrijk alsook een breed pallet aan ondersteunende diensten/functionaliteiten. Het automatisch kunnen afwikkelingen van aanvragen en mutaties brengt veel toegevoegde waarde en effi­ciëntie, zo ook de ondersteuning richting eindklant voor ‘het zelf kunnen regelen van zaken’. Regelgeving wordt steeds stringenter. Ook hier levert AWI als softwareleverancier een stevige bijdrage om dit in de keten goed geregeld te hebben.

Ontwikkeling en duurzaamheid

People, Planet en Profit

People, door stelselmatig medewerkers uit te dagen zichzelf te ontwikkelen. Het management krijgt jaarlijks training in skills die ontwikkeld moeten worden. De gehele organisatie wordt 2 wekelijks bijgepraat tijdens het “Update-café”.

Planet, we drijven sustainability bij klanten, medewerkers en de onderneming als geheel. Daar waar mogelijk zijn we duurzaam om transitie te kunnen drijven.

Profit, een gezond rendement is voor klant en onderneming belangrijk. Binnen de directie van AWI worden de 3 P’s zorgvuldig in balans gehouden.

AWI Community

Voor de markt

AWI Community

AWI heeft in 2019 de AWI Community opgericht. Deze Community is opgericht om onze relaties een plek te geven met elkaar in gesprek te gaan over relevante marktontwikkeling, maar ook om kennis te delen en een plek om co-creatie te laten ontstaan.

De AWI Community moet een plek zijn om de handen ineen te slaan op onderwerpen die niet concurrentieel van aard zijn. Denk aan: het delen van ervaringen, doorontwikkeling van toepassingen die bijdragen aan verdere effi­ciëntie, invulling geven aan functionaliteiten om de klant beter van dienst te kunnen zijn, of het bediscussiëren van vraagstukken die een ieder in de volmacht markt bezig houden.

Meer weten?

Neem contact met ons op

Gebruiksgemak en efficiëntie. AWI Connect, de beste front- en midoffice software voor de volmachtmarkt.

Wil je niets missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief van AWI en blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen.